Cum abordam la Buy4Baby problemele legate de coronavirus (COVID-19)

Cum abordam la Buy4Baby problemele legate de coronavirus (COVID-19)

Data publicarii: 15 Martie 2021 

Problemele legate de coronavirus nu ne ocolesc nici pe noi si ne afecteaza pe multiple planuri: siguranta clientilor, angajatilor si colaboratorilor, relatia cu furnizorii, continuitatea afacerii...

Ce am facut pana acum

Primele masuri serioase de preventie le-am luat inca din 29 februarie. Atunci am decis suspendarea activitatii Rent4Baby – centrul nostru de inchiriere echipamente pentru copii. Activitatea acestuia se desfasura in acelasi spatiu cu depozitul si spatiul administrativ al Buy4Baby.

Suspendam activitatea Rent4Baby in cursul lunii martie. Nu vrem sa ii expunem pe cei mici sau pe parintii lor la vreun pericol. Coronavirusul reprezinta o amenintare pe care nu stim inca suficient de bine cum sa o contracaram. Tinand cont de faptul ca avem un numar mare de clienti din strainatate, apreciem ca, in acest moment, continuarea activitatii de inchiriere ar putea constitui un risc. Ca urmare, am luat decizia de a suspenda temporar activitatea de inchiriere. Va ramanem alaturi cu magazinul online. 29 februarie 2020

Pe 1 martie am decis eliminarea posibilitatii de preluare directa de la punctul de lucru a produselor Buy4Baby. Astfel am limitat contactele directe intre clienti si zona de depozitare si ambalare a coletelor. Am pastrat posibilitatea predarii directe doar pentru situatii exceptionale.

Ce facem acum

Activitatea magazinului online este organizata astfel incat sa fie reduse pe cat posibil riscurile legate de coronavirus pentru toti cei implicati:

  • Toate activitatile administrative, de marketing etc. sunt realizate in conditii de telemunca, de la domiciliu (auto-izolare).
  • Activitatile de ambalare si predare a coletelor catre curier sunt realizate de o singura persoana. Colega care se ocupa de aceste lucruri nu este expusa contactului cu alte persoane in afara curierului care preia coletele.
  • Colega care se ocupa de ambalarea coletelor locuieste in proximitatea punctului de lucru (1,1 km.). Ea se deplaseaza catre acesta pe jos, pe strazi putin circulate sau cu autoturismul personal. Nu utilizeaza mijloace de transport in comun, ceea ce ii asigura o protectie personala prin limitarea contactului cu alte persoane.
  • Substante dezinfectante si masti de protectie sunt puse la dispozitia tuturor, atat a colegei de la punctul de lucru cat si colegilor ce lucreaza de la domiciliu si sunt utilizate cu responsabilitate.
  • La punctul de lucru am organizat un spatiu de preluare a coletelor de catre curier, astfel incat contactul direct intre colega noastra si acesta nu este necesar.

Produsele comercializate de Buy4Baby provin integral din stocuri proprii, aflate in gestiunea noastra din ultimele luni ale anului 2019.

Urmarim cu atentie toate noutatile ce apar pe tema coronavirus, astfel incat sa ne adecvam abordarea si procedurile.

Intelegem ca produsele noastre nu sunt de prima necesitate. In acelasi timp, stim din proprie experienta ce inseamna sa stai mult timp in casa cu copii mici. De aceea, suntem constienti ca prevenirea accidentarii acestora este foarte importanta, cu atat mai mult in aceasta perioada, in care tratarea eventualelor raniri ar fi mai dificila. Ca urmare, apreciem ca oferim produse utile parintilor si copiilor fortati sa stea in casa si ne straduim sa facem acest lucru cat mai bine.

Suport clienti Program Call Center L-V: 07:00-22:00 | S-D: 10:00-20:00 / Punct de lucru L-V: 08:00-17:00

0371.230.387 contact@empria.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!