Ne pare rău ca doresti sa returnezi produsul!
In calitate de Consumator (persoana fizica) poti returna produsul daca l-ai achizitionat prin intermediul unei comenzi online plasate pe site-ul nostru, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care produsul a fost livrat si a intrat in posesia ta fizica.
* Nu se aplica in cazul in care produsul a fost ridicat personal de la sediu.
In cazul in care produsul nu a ajuns in stare conforma la tine, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon: 0371.230.387, fie sa ne trimiti un e-mail pe adresa comenzi@empria.ro inainte de a completa acest formular, care sa contina cateva imagini in care sa se observe starea produsului, insa nu mai tarziu de 24-48 ore de la livrarea comenzii. De asemenea, in functie de tipul produsului si disponibilitatea acestuia in stoc, putem inlocui produsul.
Te rugam sa ai in vedere faptul ca nu se pot returna produsele desigilate, din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena, precum : perne, periute de dinti, periute degetar pentru gingii, jucarii pentru dentitie, recipiente hranire bebelus tip suzeta, lingurite cu rezervor, pompe de san, termometre, aspiratoare nazale, sterilizatoare, aparate aerosol, tampoane pentru san, suzete, produse de maternitate, perne de alaptare, articole hranire bebelusi, tacamuri, lingurite, set pentru hranire, set pentru diversificare, cani, pahare si accesorii bebe, biberoane, tetine si accesorii, cani din silicon, perie din silicon, perie pentru corp, sac senzorial pentru corp, jucarie senzoriala, carte senzoriala, paturica senzoriala, etc. (Conform O.U.G Nr 34/2014 Art.16 Litera e.)
Pentru returnarea produsului din alte motive, te informam ca va trebui sa suporti cheltuielile de returnare.
1. Dupa completarea formularului de mai jos prin intermediul caruia ne aduci la cunostinta dorinta de a te retrage din contract este necesar sa:
- ambalezi produsul in ambalajul original cu care s-a livrat, impreuna cu toate accesoriile aferente. Te rugam sa infoliezi cutia intr-o folie (plastic, punga, sac de gunoi), pentru a se evita deteriorarea acestuia sau pierderea accesoriilor in timpul transportului
- trimiti produsul pe care nu il mai doresti prin curier la adresa: EMPRIA SRL, Bld. Bucureștii Noi, nr. 30, sector 1, București, tel. 0744.300.387 Pentru comanda la curier poti incerca site-urile urmatoare pentru compararea preturilor: curier-online.ro sau cheamacurier.ro.
* Daca returnezi o comanda in totalitate in urma careia ai primit un produs cadou sau alt material cu titlul gratuit, te rugam sa il trimiti si pe acesta.
Este necesar ca returul sa ajunga la noi cat mai rapid pentru procesarea acestuia, insa nu mai tarziu de 14 zile calendaristice din momentul exprimarii dorintei de retragere din contract.
Te rugam sa nu trimiti coletul cu ramburs deoarece acesta nu va fi receptionat in depozitul nostru.
2. Dupa ce produsul ajunge in depozitul nostru, vei primi o notificare din partea noastra prin intermediul careia te vom anunta ca acesta a ajuns si a intrat in procesul de verificare.
Daca totul este in regula cu produsul, vom rambursa suma aferenta in:
- cardul cu care ai achitat comanda initiala (daca la finalizarea comenzii ai optat pentru plata card)
- in contul IBAN furnizat in acest formular in cazul in care ai achitat comanda ramburs la curier.
Vom procesa returul tau in cel mai scurt timp posibil, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice din momentul exprimarii dorintei de a te retrage din contract.
Din momentul efectuarii restituirii de catre noi, suma ar trebui sa fie vizibila in contul tau in termen de maxim 5 zile lucratoare in functie de termenul de procesare al bancii.
In cazul in care produsul returnat NU este in aceeasi stare in care a fost livrat, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea acestuia pentru aducerea produsului la conformitate ca urmare a diminuarii valorii produsului rezultată din manipularea acestuia, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produsului. Suma va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G Nr.34/ 2014.
Produsele pot fi returnate cu respectarea urmatoarelor conditii:
- in cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
- in cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se returneaza doar o parte dintre acestea, produsele returnate trebuie sa fie sigilate.
Procedura de retur se realizează cu respectarea condițiilor legale, după cum poti regăsi aici: Politica de Retur Empria
*Conform OUG 34/2014, persoanele Juridice nu intrunesc conditiile privind calitatea de consumator, astfel retragerea din contract cu renuntarea la cumparare nu este aplicabila. In cazul in care produsul nu a ajuns conform la tine, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon: 0371.230.387.
Te rugăm ca în secțiunea "Observații/ Alte comentarii" să notezi numele complet al titularului de cont unde se dorește restituirea sumei aferente returului.
POȚI RETURNA ÎN EasyBox Sameday - preț 12,95 lei - afla detalii aici.
Pentru a beneficia de acest serviciu, este necesar ca mai intai sa completezi formularul de mai jos si ulterior pe cel specific pentru returul in EasyBox.