Returneaza in EasyBox cu Sameday
Retur in Easybox - Sameday
Returnezi mai usor si aproapre de tine prin easybox!
Iti punem la dispozitie posibilitatea de a returna produsele direct in Easybox la pretul de 12,95 lei, suma care se vor deduce din valoarea comenzii.
Poti returna prin easybox in termen de 14 zile din momentul livrarii, indiferent de modalitatea de livrare aleasa initial (tip livrare: curier sau easybox si indiferent de firma de curierat care a realizat livrarea), insa te rugam sa te asiguri ca pachetul respecta urmatoarele caracteristici si dimensiuni, in caz contrar cererea nu poate fi luata in considerare:
1. Greutatea coletului: mai mica de 20kg
2. Dimensiune colet:
- Pachete mici: 445 x 100 x 470 mm
- Pachete medii: 445 x 200 x 470 mm
- Pachete mari: 445 x 390 x 470 mm
Este important sa te asiguri ca trimiti coletul cu respectarea Policitii de Retur Empria si acesta ajunge la noi in termen de maxim 14 zile calendaristice din momentul completarii formularului de retur. Astfel este necesar sa iei in calcul cele maxim 2-3 zile termen de procesare, timp necesar ca pachetul sa ajunga la noi.
De asemenea, dupa completarea formularului de retur, codul generat este valabil timp de 72 h (3 zile), timp in care te poti prezenta cu coletul la easybox-ul selectat. Te rugam sa salvezi codul PIN afisat la finalizarea completarii si trimiterii formularului, acesta nu se va trimite prin SMS sau e-mail.
Daca doresti sa accesezi aceasta modalitate, te rugam sa completezi Formularul de Retur easybox Sameday aici.
Poti incarca un singur colet intr-un sertar. Daca ai mai multe colete, este necesar sa completezi formularul pentru fiecare colet in parte.
Cum returnezi un produs la easybox?
Imediat ce ai completat formularul de retur, vei primi prin email si SMS un cod QR pe care il vei utiliza pentru a deschide un sertar. Acesta se scaneaza la easybox, in dreptul ecranului dedicat. Nu este necesar sa ai un awb lipit pe colet sau sa treci datele noastre in momentul incarcarii in locker, curierul care va ridica coletul va lipi eticheta de transport cu datele noastre.
Dupa scanarea codului, un sertar potrivit produsului tau se va deschide. Te rugam sa te asiguri ca box-ul lockerului este gol inainte de a introduce pachetul pe care doresti sa il returnezi. Daca produsul nu incape in sertarul deschis automat, poti opta pentru o alta dimensiune de sertar, fara a depasi 47 x 44.5 x 10 cm. Dupa ce ai introdus produsul in sertarul potrivit, asigura-te ca finalizezi pe ecran procesul de retur. In cazul in care, din diverse motive, ai abandonat procesul de retur, poti scana din nou codul QR pentru a parcurge pasii de mai sus.
Ce se intampla daca pui coletul intr-un locker gresit?
Exista posibilitatea ca mai multe sertare sa fie deja deschise atunci cand ajungi cu coletul la easybox. In acest caz, dupa scanarea codului QR sau dupa introducerea codului primit prin sms, e-mail sau din aplicatie, vei vedea mesajul “Atentie! easybox-ul are mai multe lockere deschise. Asigura-te ca introduci coletul in locker-ul afiasat pe ecran!”.
In situatia in care introduci coletul in alt sertar, te rugam sa ne contactezi la 0371.230.387.